auto gaz wrocław
montaż lpg wrocław

auto gaz
samochodowe instalacje gazowe
usługi porzšdkowe
auto gaz
samochodowe instalacje gazowe
usługi porzšdkowe
we wrocławiu

Instalacje Gazowe tradycyjne
Auto serwis
Zabezpieczenia przed kradzieżami
sprzedaz łańcuchów przeciwœnieżnych
INSTALACJE GAZOWE
WTRYSK GAZU

ZBIORNIKI NA GAZ
adar
adar
auto gaz wrocław
samochodowe instalacje gazowe wrocław
usługi porzšdkowe wrocław
montaż lpg wrocław

Instalacje Gazowe tradycyjne
Auto serwis
Auto serwis
Auto serwis
samochodowe instalacje gazowe wrocław
Montaż radia oraz CB

"ADAR"
Adam Sendek

51-417 Wrocław
ul. Szpacza 48
tel./fax 71 325 36 46
tel. kom. 600 91 99 35
e-mail:biuro@adar.wroc.pl
 

Rodzaje instalacji LPG?
Rozwój technologii zasilania samochodów gazem postępuje wraz ze zmianami wprowadzanymi przez producentów układów napędowych, przede wszystkim silników. Przy wyborze rodzaju instalacji pierwszorzędne znaczenie ma metoda wtrysku paliwa, która funkcjonuje w danym silniku (bądĽ też jej brak). Istotny jest również typ kolektora ssącego. Kluczowe jest tutaj znalezienie właściwego spośród wielu rozwiązań oferowanych przez producentów instalacji gazowych, gdyż coraz to nowsze generacje instalacji uwzględniają zmiany zachodzące w konstrukcjach silnikowych.

Wybór instalacji wiąże się również z oczekiwaniami inwestora, co do funkcjonalności, efektywności i parametrów uzyskiwanych względem wartości eksploatacyjnych zastosowanego układu, gdyż systemy bardziej zaawansowane technologicznie w większym zakresie amortyzują spadki mocy silnika pracującego na gazie oraz wzrosty objętości pobieranego paliwa a nawet je eliminują.

Ogólnie rodzaje instalacji podzielić można na pięć generacji.
Ich charakterystyki znajdują się poniżej.


I generacja.Tego rodzaju instalacje stosowane są do samochodów z gaĽnikiem. Urządzenia te nie umożliwiają regulacji dawki gazu zasysanej przez silnik podczas jazdy. Nie ma tutaj możliwości dostosowania układu zasilania do aktualnego sposobu pracy silnika (wzbogacenie mieszanki przy przyspieszaniu, odcinanie dopływu gazu przy zwalnianiu itp.). Układ ten składa się z siedmiu podstawowych elementów: zbiornik gazu, wlew gazu, wielozawór, zawór gazu, reduktor-parownik, mikser, przełącznik.

Układy II generacji przeznaczone są do samochodów wyposażonych w katalizator i sondę lambda. Urządzenia te posiadają dodatkową elektronikę współpracującą z oryginalnymi czujnikami, które znajdują się na silniku niskoprężnym. Dzięki temu system ten reguluje w sposób ciągły skład mieszanki powietrzno-gazowej uwzględniając aktualny sposób pracy silnika. W ten sposób ilość gazu dostarczanego do silnika podlega ciągłej regulacji w czasie jazdy samochodem zależnie od obciążenia, przyspieszania, zwalniania itp. Pozwala to na oszczędną i dynamiczną jazdę przy równoczesnym ograniczeniu emisji spalin.

III generacja ( BEDINI - TOMASETTO - AGC )układów zasilania gazowego przeznaczona jest do samochodów z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Są to układy pracujące w systemie DGI – Sterowany Cyfrowo System Wtrysku Gazu. Ilość porcji gazu regulowana jest tutaj przez komputer DGI, natomiast specjalny rozdzielacz dzieli ją precyzyjnie na 3 lub 4 równe części. Układy te pozbawione są miksera gazu dzięki czemu minimalizowana jest różnica w wydajności silnika pracującego na gazie i na benzynie. Dzięki dużej prędkości pracy i dużemu otwarciu wtryskiwacza system DGI nie ulega zatkaniu pozostając równie sprawnym zimą i latem.

IV generacja ( MISTRAL - SIROCCO - ZENIT ) układów gazowych to najnowocześniejsze konstrukcje, w których celem jest wyeliminowanie różnic dynamiki i mocy silnika przy zmiennym zasilaniu hybrydowym. Cel ten uzyskany został przez wprowadzenie nowoczesnego układu wtrysku gazu - SGI (Sekwencyjny Wtrysk Gazu). W układzie tego typu wtryskiwacz gazu działa bardzo podobnie do wtryskiwacza benzyny. Z reduktora ciśnienie gazu doprowadzone jest do wtryskiwaczy SGI zamontowanych na dolocie kolektora ssącego każdego cylindra. Komputer oblicza moment otwierania wtryskiwacza i czas trwania wtrysku dla każdego cylindra osobno. Dzięki temu niemal całkowicie wyeliminowana zostaje różnica w osiągach i dynamice silnika po przełączeniu zasilania na gaz, samochód uzyskuje znakomitą charakterystykę jezdną. Według niektórych badań moc silnika pracującego z układem SGI jest nawet większa od uzyskiwanej na benzynie! Układ ten zgodny jest z systemem kontroli E-OBD II.Ponadto w systemie tym emisja spalin spełnia najnowsze wymogi UE.

 

V generacja

    Mamy przyjemność zaprezentować Państwu najnowsze wydanie katalogu produktów. To dla Państwa od blisko 15 lat konsekwentnie projektujemy i wprowadzamy na rynek nowoczesne samochodowe systemy LPG i CNG. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami włoskimi oraz stałemu monitoringowi rynku instalacji gazowych dostarczamy Państwu tylko najlepsze produkty. Aby zapewnić Państwu obsługę na najwyższym poziomie oraz w trosce o jakość naszych produktów, od 2005 roku działalność firmy oparta jest na systemie zarządzania jakością potwierdzoną certyfikatem ISO 9001:2008. Auto-Gaz Centrum posiada homologację Ministerstwa Transportu i Budownictwa na montaż instalacji gazowych LPG we wszystkich typach i modelach samochodów osobowych oraz samochodów ciężarowych o masie do 3,5 tony, z silnikiem o zapłonie iskrowym. Produkty LPG z naszej oferty posiadają homologację ECE R67-01, zaś produkty z grupy CNG posiadają homologację ECE R110 oraz ISO 15500. Nasza firma otrzymała również homologację ECE R115-00 na wybrane grupy samochodów.

Aktualny katalog produktów w postaci elektronicznej możecie Państwo pobrać klikając na poniższy link:

Katalog produktów , katalog AGC.pdf

 

 


 

wrocław PROJEKT I WYKONANIE TiM @ 2005    
sprzštanie