AUTO GAZ


MECHANIKA POJAZDOWA

 







BLOKADY

 

  1. Blokada Niedźwiedź-Lock to zaawansowany technologicznie, precyzyjnie wykonany produkt, mający na celu skutecznie zabezpieczyć i chronić samochód przed kradzieżą. Zaczynając od podstawowych elementów, takich jak ramka blokady, a skończywszy na dodatkowych, takich jak śruby, tuleje osłonowe i daszki, blokady Niedźwiedź-Lock to doskonale przemyślane konstrukcje. Dodatkowo, całość elementów stalowych poddawana jest specjalistycznym procesom takim jak hartowanie w celu zwiększenia jej wytrzymałości.

  2. Blokada Niedźwiedź-Lock to zaawansowany technologicznie, precyzyjnie wykonany produkt, mający na celu skutecznie zabezpieczyć i chronić samochód przed kradzieżą. Zaczynając od podstawowych elementów, takich jak ramka blokady, a skończywszy na dodatkowych, takich jak śruby, tuleje osłonowe i daszki, blokady Niedźwiedź-Lock to doskonale przemyślane konstrukcje. Dodatkowo, całość elementów stalowych poddawana jest specjalistycznym procesom takim jak hartowanie w celu zwiększenia jej wytrzymałości.

  3. Sposób mocowania blokady zależy głownie od kształtu tunelu, konstrukcji skrzyni biegów oraz mechanizmu zmiany biegów. Do mocowania blokady z reguły wykorzystywane są istniejące w samochodzie śruby i otwory technologiczne. Blokada jest mocowana śrubami zrywalnymi lub nakrętkami zrywalnymi. Taki sposób uniemożliwia demontaż blokady bez długotrwałej ingerencji w układ.

  4. Dodatkowo do zabezpieczenia trzpienia ryglującego i strefy blokowania stosuje się kształtowe stalowe osłony, łączone trwale z elementami blokady i/lub mocowane do otworów albo śrub występujących w otoczeniu strefy blokowania.

  5. Konstrukcja blokady zapewnia maksymalną sztywność i odporność na ingerencję mechaniczną (przecięcie, wyłamanie, rozbicie, itp.).

  6. Jednocześnie blokady poprzez swoje przeznaczenie i sposób montowania nie mają negatywnego wpływu na użytkowanie pojazdów.

  7. W zależności od modelu samochodu i zastosowanych w nim rozwiązań, zamek blokady może być usytuowany w konsoli środkowej od strony pasażera, od strony kierowcy lub w jej górnej części.

  8. Elementy blokady pokryte zostały powłokami antykorozyjnymi, stanowiącymi ochronę przed szkodliwym wpływem wilgoci i nadającymi blokadzie estetyczny wygląd.

  9. Najbardziej zaawansowany technologicznie element blokady to zamek, który stanowi kluczowy jej element. Jest to niezwykle precyzyjna i skomplikowana część, którą trudno uszkodzić.

  10. Specjalny system kodowy kluczy zapewnia ponad 3 200 kombinacji, co czyni go praktycznie niepowtarzalnym.

  11. Montaż blokady nie jest skomplikowany technologicznie i nie wymaga posiadania przez montera specjalistycznych narzędzi i umiejętności. Odbywa się w oparciu o instrukcje zdjęciowe, które w łatwy sposób prowadzą krok po kroku do prawidłowego zamontowania blokady. Szacowany czas montażu to 1-2 godziny.